Hunted: The Demon's Forge - Kuźnia Demona

Ostatni z czwórki - Annuvin

Autor: Milo
26.05.2011
Hunted: The Demon's Forge

inXile ujawniło czwartą postać w dziale Characters na oficjalnej stronie. Jak łatwo można było się domyślić jest to Annuvin, kolejny więzień ciemnych mocy świata Hunted.

Twórcy z dużymi odstępami czasowymi ujawniali poszczególne postacie na swojej stronie i teraz kiedy do premiery został tydzień, mamy już komplet.

Coraz bliżej premiery

Autor: Milo
26.05.2011
Hunted: The Demon's Forge

Na naszym kanale zamieściliśmy nowy, muzyczny trailer Hunteda, wykonany w bardzo ciekawej konwencji. Możemy zobaczyć wiele scenek, które nie pojawiły się jeszcze do tej pory w żadnym gameplayu. Enjoy :)

Polska wersja Hunteda!

Autor: Milo
18.05.2011
Hunted: The Demon's Forge

Tak! Już wiemy! Gra w naszym kraju już 3 czerwca dostępna będzie pod nazwą Hunted: Kuźnia Demona. Na tym oczywiście się nie kończy!

Do wyboru będziemy mieli dwie wersje językowe: angielska i polska. Niestety nasz język ojczysty ograniczy się jedynie do napisów, jednak w tej kwestii wśród polskich graczy zdania są podzielone. Zaplecze aktorskie oryginalnej wersji jest znakomicie przygotowane, a więc dzięki anglojęzycznym głosom gra będzie niezwykle klimatyczna.

Dzienników dewelopera ciąg dalszy

Autor: Milo
13.05.2011
Hunted: The Demon's Forge

Od kilku dni na kanale YT Kuźni możecie oglądać nową część dziennika deweloperskiego.

Matt Findley ujawnia kolejne fakty

Autor: Milo
08.05.2011
Hunted: The Demon's Forge

W wywiadzie przeprowadzonym przez PS3 Attitude Matt Findley, szef studia inXile odpowiada na kilka pytań ściśle związanych z kooperacyjną rozgrywką i lokacjami.

Dowiadujemy się sporo o samej koncepcji stworzenia dungeon crawlera, które były bardzo popularne u schyłku minionego wieku. Matt Findley tłumaczy, że jest to powrót do korzeni gatunku gier fantasy, które dzisiaj zmieniły swoje oblicze. Technologia znacząco poszła naprzód, co ma pomóc w stworzeniu old school'owego RPGa.

Twórcy objaśniają nam, że doświadczymy nowego typu kooperacji, w którym nie będziemy musieli walczyć dosłownie ramię w ramię obok naszego kolegi. Bohaterowie będą dysponować takim zasobem umiejętności, które pozwolą im na wspieranie kompana dosłownie z drugiego końca lokacji. E'lara posiadać będzie zdolność strzelania mrożącymi pociskami, dzięki czemu może unieruchamiać wrogów, którym pozostaje już tylko spotkanie z mieczem Caddoca. Nasz wojownik z kolei będzie potrafił używać lewitacji na swoich przeciwnikach. Kiedy wbije miecz w ziemię, wszyscy dookoła uniosą się w górę, aby E'lara mogła ich wystrzelać gdziekolwiek się aktualnie znajduje. Nasza dwójka posiadać będzie umiejętność regeneracji, aby wskrzesić poległego kolegę rzucając zaklęcie na odległość.

Jeżeli chodzi o lokacje to zostały one zaprojektowane tak, by umożliwić nam wykorzystanie wielu różnych przejść i dróg, które niejednokrotnie wymagać będą od nas większego skupienia. Doświadczymy wielu zagadek, łamigłówek i mini-gier, aby móc przejść dalej. Lokacje będą ogromne i zawierać będą wiele "znajdziek", ukrytych broni i magicznych kryształów, których zdobycie będzie wymagało zręczności.